Hvem er vi

Klubben består af en blanding af mænd/kvinder +40 men der er plads til alle, og vi mødes hver tirsdag omkring interessen for fotografering (digital)

samt billedredigering (Software  som f.eks. Photoshop/Affinity photo)

Der er den garvede amatør, der er den lidt usikre ”begynder”, der er ham eller hende, med det lidt dyrere isenkram, og dem med det helt almindelige kamera, men et har vi tilfælles, vi kan li’ at fotografere og se billeder.

Vi har ikke egentlig undervisning, men lære til og fra hinanden og deler vores erfaringer, og hjælper hinanden.

Vi holder konkurrencer, med og mod hinanden, vi tager på fototure, mm.

Hos os har du indflydelse på indhold/aktiviter, så sammen former vi klubben!

Vi mødes hver tirsdag kl. 19.00 til ca. 21.00

Medlemskontingentet er pt. kr.50,- pr. kvartal

(Justeres på generalforsamlingen)

Er du interesseret kan du kontakte os, og herefter møder du op et par gange for at se, om det skulle være noget for dig inden du tager stilling til et medlemskab.

Klubbens historie.

Skovlunde Amatør Fotoklub blev oprettet i 1955 af en gruppe beboere i og omkring Lilletoften i Skovlunde, i begyndelsen som en beboerklub, men interessen for klubben voksede og det samme gjorde medlemstallet.

På nuværende tidspunkt holder klubben til i lokaler der ligger i forbindelse med Skovlundehallen på Lundebjerggårdsvej.

Kontakt

Klubben er åben for  nye medlemmer, så står du med et ønske om, at dele din interesse for foto sammen med andre, så skriv gerne til os før et besøg, så vi ved, at du kommer forbi, da døren kan være låst..!

Klubben kan kontaktes på følgende email:

saf2740@gmail.com

Klubbens adresse:

Skovlundeskole Nord

Lundebjerggårdsvej 7, 2740 Skovlunde.

Lokalet ligger bag Skovlundehallen på

første sal.